Christmas Countdown

lørdag 18. desember 2010

Luciaeske

Denne esken har jeg laget av en gammel osteeske (sparer på det meste, jeg).
Foruten Magnoliamotivene består pynten på esken hovedsaklig av blomster og blader fra en lysmansjett. I esken har jeg fylt "snøkuler" :)
Jeg synes det er SÅ vanskelig å få bra bilder nå, uten ordentlig dagslys.
Blir gjerne 12 - 15 fotografier før jeg får et par som kan vises fram...

***

Dette innlegget hadde jeg klart og skulle poste til luciadagen, men av en eller annen grunn ble det liggende i listen uten å bli publisert, UTEN (!) at jeg merket det.
Ja, ja, ikke greit å få med alt i julestria...

3 kommentarer:

  1. Så nydelig eske!!
    Flotte farger og lekkert pyntet:))
    Og godt å høre det ikke bare er jeg som sparer og samler... fnis!! Blir så masse fint ut av gjenbruk.. ♥

    Ha en flott 4.søndag i advent!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin eske som du har pyntet så fint:-)


    God Jul og Godt Nyttår

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. I have figured out some important things through your blog post. One other point I would like to say is that there are many games on the market designed particularly for preschool age children. They include pattern recognition, colors, animals, and shapes. These usually focus on familiarization in lieu of memorization. This helps to keep a child engaged without experiencing like they are learning. Thanks

    SvarSlett