Christmas Countdown

mandag 25. oktober 2010

Posekort

Jeg er her, har bare hatt ei litt travel uke, så det har ikke blitt tid til så mye blogging, men det betyr ikke at jeg ikke har fulgt med på hva dere andre har gjort og laget ;)
Nå har jeg også tatt meg tid til å lage et posekort, og det var gøy (etter å ha brukt flere dager rundt i bloggverdenen for å se hvordan andre har gjort det, og for å finne inspirasjon - og jammen lager dere mye fint der ute!)
Om jeg ikke tar veldig feil er det bare en jentebursdag igjen i familien i år, og til den syntes jeg Ett Trykks oktoberutfordring, alle B'ene: Blonder/ bånd, blomster og bling og fargen rosa, passet utmerket :)
Til forsiden av kortet jobbet jeg utfra Sketch Saturdays skisse til utfordring #126
Utfordring #8 hos Totally Tilda lyder "Pink & pearls" - supert hva :D, jeg synes det passer perfekt til mitt første posekort.
Igjen strever jeg med å få bildet riktig vei, nå har jeg snudd, dreid, vridd og lagt inn flere ganger uten å få det riktig vei - derfor får det stå/ ligge slik...

I'm back after quite a busy week - I've been travelling, working at the school a couple of days (great to be back when its just for a shorter period), and I've celebrated my birthday :D
This time I've made a Paperbagcard.
It's Pink! And it has lots of laces/ ribbons/ pearls and bling -all that girly stuff I love :)
It's for these challenges:
Ett Trykk oktober
Totally Tilda #8
Sketch Saturday Week #126

Materials:
Cardstock: Bazzill
DP: Panduro
Stamps: Whiff of joy "Dancing Willow"
Imaginisce "Happy Birthday"
"Gratulerer" - kjempegammelt... (really old...)
MS punch
Flowers
Ribbons
Lace
Bling

6 kommentarer:

  1. Kjempelekkert posekort du har laget. Jeg bare elsker rosa.

    SvarSlett
  2. Nydelig posekort du har laget!
    Rosa er lekkert:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  3. Hi Lisbeth love your stunning creation but it dosent have a TILDA image so does not qualify for our TOTALLY TILDA pink/pearls chall.. but you have lots of time to make a
    Tilda creation..hope to see you again.

    smiles Christine & TT DT girlies xx

    SvarSlett
  4. Nice Card But NOT Tilda so I'm sorry it won't Qualify for our TOTALLY TILDA challenge
    Thanks Susie Sugar

    SvarSlett
  5. Beautiful card, great take on the sketch! Love all the bling, perfect for this image!
    Thanks for joining us at Sketch Saturday this week!

    Leonie xx

    SvarSlett