Christmas Countdown

mandag 6. september 2010

Rosa bursdagskort

Et av årets siste jentebursdagskort :)

Tilda er farget i ulike rosafarger, nesten all pynt er i rosafarger - så jeg håper det faller i "jentesmak". Både blomstene og nålene er hjemmelaget.

...og så har vi sett i forskjellige blogger og blader i det siste at Tilda har fått ørepynt, så det har min Tilda også fått .
Skissen jeg har jobbet etter fant jeg hos StampARTic, så defor sender jeg også kortet inn til deres utfordring i september.
Innsiden av kortet - på venstre side er det stemplet en "bursagsklem", på høyre side er det plass til å skrive en liten hilsen.

2 kommentarer:

  1. Herlig jentekort med spennende detaljer!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  2. Herlig kort og så nyydelige farger.
    Flott innside også, og flott lsning på vår skisse.

    Takk for at du deltar.

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett