Christmas Countdown

lørdag 28. august 2010

Altered eske

Utfordringen hos Vintage udfordring denne gang lyder "Altered Items" .
Jeg hadde en eske, med vindu, liggende, som jeg bestemte meg for å gjøre noe med, og delta i utfordringen :)
Her er esken ferdig dekorert - og SELVFØLGELIG har bildet snudd seg feil!
(Uten at jeg merka det før alt var lasta inn! Jeg skjønner ikke hva som skjer!)
Nåvel...
Esken malte jeg først hvit, før jeg begynte å sette på papir, blonde og annen pynt.
Stilkene på blomstene (fra Mulberry) snurret jeg rundt en pinne, for å få den "krøllete".

9 kommentarer:

  1. Nydelig eske!!! Kjempefine farger og nydelig pyntet :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Resultatet ble jo kjempebra.. Eska var nydelig den =)

    SvarSlett
  3. Nydelig eske du har laget her!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Mye fint du lager.
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  4. Meget yndig æske.
    Smukke farver og mange smukke detaljer.
    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

    SvarSlett
  5. Først og fremst takk for hyggelig kommentar hos meg:) Litt treg før jeg gir tilbakemelding, men bedre sent en aldri.
    På kortet du kommenterte er det motiv fra Mo`s manning, jeg synes disse trasse ungene er bare så søte, og alle kan vel kjenne seg igjen der..he he:)

    Nydelig eske du har laget! Flott og lekkert pyntet!

    Har kokket i bloggen din og her var det mye flott! Legger meg som følger for glede og inspirasjon:)


    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Hei igjen

    Har prøvd å legge meg som følger flere ganger, men får bare feilmelding. Prøver igjen senere!!

    SvarSlett
  7. Flott eske. Du er kreativ Lisbeth, og bruker tid på hobbyen din, kjempefint :)

    SvarSlett
  8. Appreciating the dedication you put into your website and in depth information you provide. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material. Fantastic read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.

    SvarSlett