Christmas Countdown

tirsdag 13. april 2010

Fargeutfordring hos Sukkersøtt

Jeg har laget dette kortet til Sukkersøtts utfordring #79 http://sukkersott.blogspot.com/2010/04/utfordring-79-fargetrio.html
Jeg laget kortet som et easel-kort.
Kantene på motivet har jeg pusset og så svertet med DistressInk.
På selve motivet, kartongen rundt/ under og på innsiden har jeg stemplet Swirls, som jeg har embosset med kobberfarget embossingpulver.
Hjertet på forsiden har jeg farget med gullfarget embossingpulver, og lagt brunt perlebånd rundt.
Blondene er limt og stiftet fast, og så har jeg lagt på blomster og perlebånd (mer eller mindre tilfeldig, men likevel utprøvd og planlagt :))
På innsiden har jeg hovedsaklig brukt turkise og lyseblå blomster (og litt perlebånd innimellom). Jeg har latt et lite felt være åpent, til å skrive en hilsen på.
Jeg har brukt:
Kartong: Bassill, rosa, brun og turkis
DP fra Making Memories
Blomster: Prima Got Flowers
Stempel: Inkadinkado Clearstamps Swirls
Versafine stempelpute
DistressInk: Vintage photo
Embossingpulver: copper og gold
Motiv fra internett
Perlebånd
Rosa og lys blåturkis blonde
Rosa og turkise Brads

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget.
    Herlig motiv, og flott pyntet med embossing og blomster.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

    SvarSlett