Christmas Countdown

mandag 25. januar 2010

Fyrstikkeske

Jula er jo over, så jeg syntes ikke helt det passet å ha ei fyrstikkeske med nisser på (selv om den var veldig fin da jeg kjøpte den i desember). Da jeg tente i lysene i lyktene i formiddag, for å ha ei stille, koselig stund mens jeg var alene i huset, ble jeg sittende og se på fyrstikkeska med nissene på. Selvfølgelig går det an å gjøre noe med den - for eska syntes jeg var veldig fin i seg selv, om enn noe upassende for årstiden. Det ble ikke noen stille, koselig stund ved kjøkkenbordet. Jeg tok eska med på arbeidsrommet og dekorerte den slik:

Jeg har brukt hvit kartong, forskjellige Swirlstempler, embossingpulver, distressink, brads, charms, blomster, blonde, glimmermist, det bakerste laget av en glass-serviett og et par gamle bilder.
Nå synes jeg fyrstikkeska passer bedre inn.
Det ble ikke en kosestund ved kjøkkenbordet i formiddag, men jeg hadde det veldig koselig på arbeidsrommet mens jeg dekorerte denne :)



1 kommentar:

  1. Thanks for the points shared in your blog. One more thing I would like to mention is that fat reduction is not information about going on a dietary fads and trying to get rid of as much weight as possible in a few months. The most effective way in losing weight is by acquiring it slowly but surely and obeying some basic points which can provide help to make the most from your attempt to shed pounds. You may learn and already be following most of these tips, although reinforcing expertise never affects.

    SvarSlett